WAT TE DOEN BIJ ANNULEREN OF RETOURNEREN


ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.  
U kunt mailen naar info@itsapresent.nl

RETOURNEREN

Het is mogelijk om uw bestelling binnen 30 dagen retour te sturen aan ons, ingaande op de dag van levering, zonder opgaaf van reden. Graag ons hiervan wel eerst op de hoogte te brengen. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u bestelde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. It`s a Present! zal de gehele aankoopsom,inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. 

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan It`s a Present! kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail, of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Tevens hebben we uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan It`s a Present! heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan u terugbetaald.

RETOURADRES

It`s a Present!
Lijnmarkt 16
3511 KH Utrecht

 

WAT TE DOEN BIJ KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@itsapresent.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Twitter
  • You tube
  • Webwinkelkeur

Nieuwsbrief

Blijf je graag op de hoogte ?
Aanmelden
© 2010 - 2017 itsapresent | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel